TERVETULUA.

Olen 29-vuotias ajatteleva nuori. Vihhaan monia asioita ja se tullee teille seleväksi meleko nopiaa. Rakastan kuitenkin elämää ja perhosia. Välillä vaan maailmassa on liikaa vääryyttä, kuten huonoja mainoksia ja hittaita mummuja. Näistä kerron teille. Jos loukkaan jotakuta, niin voi mennä itteesä. Ei ole tarkoitus loukata henkilökohtaisesti, sillä olen sarkastinen ja tyhymä. Kiitos kun valitsit Slurren Teehetken. Ota siis kuppi teetä ja lue päivän kuumimmat kaltoinkohtelut. Äläkää siis ottako turhan tosissaan. Kiitos ja kierähys

tiistai 5. elokuuta 2014

Haluan matkustaa manalaan paskimpaan mahdolliseen hintaan.

Ei oo varmaa kukkaa ikinä kuullu tästä mainoksesta missään millään kanavalla, mutta tiesittekö, että on olemassa semmonen sivu, jonka kautta VOIT VARATA HOTELLIT PARHAHAHASEEN MAHDOLLISEEN HINTAAN. TIESITKÖ ETTÄ, VISST DU DET? Tämä saatanan mainos on herättäny enemmän tunteita ja tuoksuja ku rannalla räjähtänyt valaan ruumis. (Ei heikkohermoisille.)

Tuon mainoksen meikä vois sietää periaatteessa jollakin tasolla, jos A) Siinä ei ois tuota saatanan akkaa hymy korvissa lesottamassa. B) Tuo taustalla kuuluva seesteinen seksinvonkausrenkutus menis roskiin. C) Taustalla puhuva lässyttävä kanttura puhhuis NIINKU IHIMISET, eikä hönkäläis ja narisis samallai ku vintillä käyvä tuulenvire. Ei oo ku kolome ongelmaa, jes. Eiku neljä sittenki! D) Kestää kauemmin ku näläkävuosi ja lukion maantiedon tunnit. Siinäpä sitä onki, tuon ku jouvut kattomaa enemmä ku kerran nii oot nakannu 45 sekuntia, lisäisinkö vielä jopa että huonoimmalla mahdollisella tavalla käytetyt, korin kautta kimmokkeella roskiin. Jos näät sen ekan kerran, saatat jopa kattua loppuun asti kiemurtelematta. Voin kuvitella, että ku ekan kerran näkis nii kulumat menis kurttuun ku tajuaa mite se akka lässyttää ja jos yhtää kinnittää huomiota tuohon taustalla soivaan kutulauluun nii alakas jo sormetki puristaa sohovan käsinojaa. Sitteku se akka vielä kaiken päälle nousee sieltä ammeesta naama täynnä saatanaa ja saippuaa nii verisuoni katkiaa, MENE TAKASI SINNE SAIPPUAVETTEEN ja liukene pois pyydän. Aivot valluu sieraimesta kahavikuppiin. Eli unohappa koko juttu, et voi ikinä kattua tuota mainosta tuntematta silmitöntä raivoa ja epätoivoa. Tuo on just semmone mainos joka saa sut tuntemaa syylliseksi siitä, ettet oo jotenki estäny tuon mainoksen olemassaoloa. Tullee semmone fiilis että nyt ois pitäny tehä jotaki, puhua jollekki, jotaki vaa ettei tuo mainos ois syntyny. Vaa etpä teheny, tässä sitä ollaan ja yhessä kärsitään. Yhtä harmillinen ja väistämätön asia ku myyntimies-Jethron syntymä.

Seki on saatana uskomatonta ku tuo sama helevetin renkutus pyörii joka ikisellä kanavalla, youtubessa, YLE AREENASSA JA KESKEN SUNNUNTAIN JUMALANPALAVELUKSEN. Siellä pappi alottaa saarnansa pyhä kirja auki käet levällään, nii kajareista kuuluu "Tahdon matkustaa.... VENETSIAAN :>" Pappiki nöyrtyy ja oottaa sen kolome varttia että se koskesta aamuyöllä naarattu corpse saa ulista viestinsä kaiuttimista. Vittu vois perustaa trivago-kirkon, pappi huutaa "HALUAN MATKUSTAA!" ja seurakunta nousee seisomaan käsi nyrkissä kohti taivasta "VENETSIAAN!". Yhessä marssivat auringonlaskuun ja syntyy neljäs valtakunta, Trivagon itsenäinen tasavalta. Lippuun tullee tuo törkiä trivago-logo paskalla fontillaan ja taustalle kuva tuosta saatanan klassisesta kylpyammeesta.

 Yhen kerran kävi sillai, että ku vaihto kanavaa sitä mainosta karkuun, nii hyppäs sammaan kohtaan mainosta eri kanavalle. Sama ku pellais venäläistä rulettia varsijousella. Koko termin "kanavapujottelu" vois unohtaa, nakata roskiin ja laittaa tilalle trivagopujottelun. Aina saa jännätä JOKOHA TÄLLÄ KANAVALLA ON LÖYDETTY SE OIKEA HOTELLI. MINULLE. Tuosta vois äkkiä tehä jonku juomapelin. Aina ku sanotaan "hotelli", "minä" (missä sijamuodossa tahansa), "trivago" tai ku joku huokasee, kirroilee tai käskee vaihtamaan kanavaa pittää juua. Siinä sitä sitte törötettäis sohovalla carillopullot naamassa ja minuutin päästä kellää oo muuta juotavaa ku nestesaippua ja kyyneleet. 

Kattoin taas tuon mainoksen läpi joku nelijä kertaa etten varmana unoha mittään mikä siinä ärsyttää. Tuossahan ärsyttää aivan tasan kaikki, alusta loppuun, mutta joka kerta se yltää uusiin korkeuksiin ku näytetään tuota akkaa. Tuosaki ku se kiehnää tuolla sängyssä niinku torttua saanu kollikissa, voi helevetti. Varo ettet tukehu siihe tyynyyn ku on nii kivvaa, sielä sun klassisessa paskavenetsiassa, en lähe sinne ikinä. Hajoa taskuvarkaisiin ja muihin turisteihin ja tipu gondolin kyyistä lätäkköön. Tuosa viimesessä kuvassa ku se notkuu tuosa parvekkeella niinku lapsiaan ruokkiva lokkiäiti nii tekis iha vitusti mieli nostaa jalakoista ja paiskata akka purroon. Sielä saat virnuilla jos vielä naurattaa, suu täynnä meriahventa. Sieltä ku pelastettaa nii happivaje tuhonnu valtaosan aivoista, loppuelämän jossaki Hiljaiset Harjut -hoivakodissa lukkee väärinpäin aku ankkaa ja niistää aamupuurot nokkaan.

Tuota meikä ei vaa tuosa markkinoinnissa ymmärrä, miksi tehhään mainos jota kaikki varmasti vihhaa ja sitte oletettaa että se jotenki kasvattais myyntiä. Eri asia, että mainos muistetaa, ku että sitä vihataa nii paljon että se jää mieleen. Jotku mainokset on nii hyviä, että ne jää päähä ja ehkä senki takia saattaa vähä joskus sitä tuotetta suosia sitte. Sillai se pitäs toimiakki. Tuon trivagomainoksen kohalla tehhään kyllä nii vitun päinvastoin, ettei oo mittää järkiä. Sama ku ottaisit metässä karhunpennun kiinni, raahaisit sen tassusta vitun äkäsen yksinhuoltaja-karhumamman luolaan ja haukkuisit sitä pentua läskiksi sen äitin kuullen. Tulis nii paljo kahen saan kilon käpälää naamaa, että sais karhu kirnuttua susta voit itelle vuojeksi. Sama tuon mainoksen kans, sen ku näkkee nii kellää ei oo mittää aikomusta ikinä käyttää tuota palvelua, saatika maksaa siitä. Heleposti mielummi ettii vaa jonku korvikkeen. Että sillä lailla, törmätäänpä taas jossaki seuraavan tunnin sissään, mun lempparimainos.

17 kommenttia:

  1. Word! IKINÄ en tuu käyttämään Trivagoa MIHINKÄÄN vaikka se ois viimenen paikka maailmassa josta niitä hotelleja voi varata. Asun mielummin vaikka kadulla. Maksan ilolla ylihintaa minne vaan ja heittelen vielä satasia perään kunhan ei tartte olla ton puljun kanssa missään tekemisissä.

    Aatteleppa kun jotkut on saaneet tästä mainoksesta palkkaakin, jollekin on oikeasti maksettu että ne on miettiny miten ihmiset saa itsemurhan partaalle vaikkei ne edes olis matkustamassa minnekään vaan sohvaperunois vaan kotona. Julma ja pahantahtoinen on ihminen, ei voi muuta sanoa.

    Eikö muita muuten häiritse tossa mainoksessa ollenkaan tuo huokailun intonaatio? Se ämmähän voihkii siinä erittäin nousevalla intonaatiolla joka on varattu kysymyslauseille; Pystytkö siihen? (oikea kysymys) Hotelli? (mikä vitun kysymys tämä on?) Trivago? (tää on vähän siitä välistä) Miten voi kysyä noin? Hotelli? Eikö se hotelli oo vaan viaton sivustakärsijä tässä loputtomassa draamassa? Mitä sen hotellin pitää tähän vastata?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOO just tuo intonaatio saa meikätki pihisee :DD vitu ärsyttävä. Ei voi muutaku toivoa että nuo jotka tuossa farssissa on ollu päättävässä elimessä katuais johonki merenalaseen luolaan eikä ikinä nousis pintaan.

      Poista
  2. Ja pahintahan tässä on se, että ei oo ees tyydytty tähän yhteen kieleen, vaan tää sama paskamainos pyörii miljoonalla eri kielellä ja JOKASESSA on tuo sama kammottava ääni, eikä se norjakskaan kuulosta yhtään sen paremmalta.... todellakaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä, paska on paskaa tuhannella kielellä.

      Poista
  3. ei saatana :D avasin linkin, kattoin 0.5 sekkaa ja alako raivostuttaa. kiitos

    VastaaPoista
  4. Loistava analyysi tuosta inhasta mainoksesta! Haluan myös muistuttaa kuinka paljon vihaan Zalandon vaatemainoksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva ku muistutit :D Olin ehtiny jo unohtaa sen paskapäämainoksen missä on se läski ruma amorijätkä pilven päällä. Vastenmielistä seki.

      Poista
  5. Odota vaan kun flunssakausi alkaa, sitten toi stanan jollotus kilpailee noitten kahden muun kanssa ja ne kaikki kolme tulee putkeen tsiljoona kertaa päivässä joka vtun kanavalta - hurraa...

    VastaaPoista
  6. Hyvvää tekstiä taas :) Oon niin sammoilla linjoilla nuitten mainosten kans.. Raivostuttavia, enkä voi tätä samperin tekopirteää Nikkeä etes kattoa. Pakko vaihtaa kanavaa ja tosiaan ku se mainos kestää niin helevetin pitkään... Jatkahan sammaan malliin raapustelua. Terveisin nimim. Koirien tekohampaat.

    VastaaPoista
  7. Parahin Slurre, kiitos tästä aamun ehdottomasta piristyksestä! Arvostan yli kaiken ihmisiä, joilla sanan säilä sivaltaa tuohon tyyliin. Minussa vain on ilmeisesti jotain pahasti vialla, koska mielestäni:
    A) tyttö on ihana, luonnollisen kaunis.
    B) Taustamusiikki ei häiritse yhtään.
    C) En erota "taustalla puhuvan lässyttävän kantturan" puhetyylissä mitään outoa.
    D) Harmistun, jos mainoksesta näytetään lyhyt versio. (En ole käynyt lukiota, mutta tykkäsin maantiedosta koko peruskouluajan.)
    Olen kai ainoa ihminen maailmassa, joka tykkää tuosta mainoksesta ja vielä niin tyhmä, että julkistaa mielipiteensä.
    Hyvää jatkoa ja luistoa näppikseen! Suoriudunpa tästä perehtymään muihinkin kirjoituksiisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD nonnii! Eri mieltähä saa olla, ei siinä mittää. Ja taiat olla tosiaan yhen työkaverin lisäksi ainut joka siitä mainoksesta tykkää :D toiset tykkää vuohista ja toiset pullasorsista! :>

      Poista
    2. Kappas ihmettä, en olekaan ainoa outo! Terveisiä vaan sille työkaverille :D

      Poista
    3. Mää oon varmaan outo kans (viitaten edelliseen kirjottajaan), mutta vaikka tää huokailumainos on paska, on se uus "yhdessä-kultsi-pusipusi-MEILLE!" -mainos vielä paskempi.

      Poista
    4. se on TODELLA nahkia ja perseestä

      Poista