TERVETULUA.

Olen 29-vuotias ajatteleva nuori. Vihhaan monia asioita ja se tullee teille seleväksi meleko nopiaa. Rakastan kuitenkin elämää ja perhosia. Välillä vaan maailmassa on liikaa vääryyttä, kuten huonoja mainoksia ja hittaita mummuja. Näistä kerron teille. Jos loukkaan jotakuta, niin voi mennä itteesä. Ei ole tarkoitus loukata henkilökohtaisesti, sillä olen sarkastinen ja tyhymä. Kiitos kun valitsit Slurren Teehetken. Ota siis kuppi teetä ja lue päivän kuumimmat kaltoinkohtelut. Äläkää siis ottako turhan tosissaan. Kiitos ja kierähys

torstai 2. toukokuuta 2013

Kaikki aina kysyy et MITÄ VITTUA NÄÄ TEET

"Kaikki aina kysyy et 'moi, mis oot?' Aika hassu kysymys. Välillä mä oon kavereitte kans, välillä ulkona, joskus reissussa... En mä oo sillee rajottunu. Mis mä nyt satun oleenki ni mä oon kuitenki netissä. Sieltä mut löytää. Sieltä löytää kaikki muutki." KATSO MINUT.

Nonii aletaanpa samontien purkamaa tätä naurettavvaa paska, mitä myös Soneran Liikkuvaksi Netiksi kutsutaan. Iha ensimmäisenä, "kaikki aina kysyy et moi mis oot?". Ei, kaikki EI AINA KYSY ETTÄ MISSÄ OOT, vittu kettään ei todellakkaan kiinnosta missä nää oot ja mitä nää teet. Iha sama vaikka oisit spinningissä, lypsämässä lehemiä tai sotavankina Soulissa, NII EI KAIKKI AINA KYSY, eikä kaikkia todellakkaa kiinnosta. Vittu, varmaa kerran kuukauessa joku vanaha ala-asteelta semituttu kaverin kaveri soittelee vahingossa päissää lauantaina, että "MISSÄ OOT? ONKO JOBELIUS SIELLÄ? RÄHÄHÄHÄ SPERMAAAA--" *tuut tuut tuut* Oikiasit tuolaki akala ripsarit poskilla ku märisee suihkun alla yksinäisyyttään. Mainoksessa muka vitusti frendejä ja __DAAGI__BÖSSIS__. Nii, eli ei kaikki aina kysy. Elä valehtele horo.

Sitte, "aika hassu kysymys." Äänestä oikee huokuu semmone vittumaine kyllä-mää-tiiän-itseasiassa-kaiken-asenne. JA MITE SE O TYHYMÄ KYSYMYS? MITE? Jos meikä soittaa jollekki kaverille, että ookko kämpilä jos tuun kahaville ja se vastaa, että "aika tyhmä kysymys oonko kämpillä" nii vejän sen alushousut korvien yli sieraimiin seuraavan kerran ku nään. Meikästä tyhymä kysymys on esim "mikä viina on hyvvää?" tai "millo Simo Silmu pääsee vierotuksesta?" tai "voiko Dumbledore solmia sen parran palliensa ympärille?". NUO on tyhymiä kysymyksiä. Se, että nää haluat tietää missä joku on, ei oo tyhymä kysymys. Sitte se myöhemmi vastaa "mä oon kuitenki netissä." Ei se netti oo semmone dimensional rift josta pääsee plane of internetsille, ei ole paikka se. Jos kysytään ookko kotona, et nää vastaa että "eiku netissä". "POIKA, PÄÄSETKÖ SYÖMÄÄN KAKKUA MUMMUN SYNTTÄREILLE? :)" EI EI ÄITI, OLEN NETISSÄ. TÄÄLTÄ EI PÄÄSE MUUTEN KUIN AVAAMALLA PORTAALI TOISEEN ULOTTUVUUTEEN JA MATKUSTAA LÄPI AIKA-AVARUUDEN. Vitun tollo, opettele vastamaan ihimisille niinku pittää.

"Välillä mä oon kavereitte kans, välillä ulkona, joskus reissussa...." JOO, niinku kaikki maailman ihimiset on. Ei RISTUS KU sappi kiehuu saatana. Ei nuo oo mittää vastauksia iha oikiasti, sama ku et vastais mittään. "Moro, missä jäbä on?" "Nooooo, joskus reissussa, joskus kaupassa, saatoin käyä joskus kakallaki ja josk-- *tuut tuut tuut* Sitte poistetaa kaverin numero ja lähetettää postissa kortti mihi o piirretty keskisormi ja minigrip-pussillinen kusista lunta.
"En mä oo sillee rajoittunu." Ai, eli tuo on sun elämän suuri milestone, keulia ettet oo rajottunu ku teet arkisia asioita, niinku näät kavereita tai käyt reissussa. EI OO MIKKÄÄ MERIITTI COOLISTA ELÄMÄSTÄ SE, ETTÄ VOIT LÄHTÄ KÄMPILTÄ POIS. Ellet oo ollu jonku itävaltalaisen kellarissa koko ikäs, sitte voi lesottaa että pääs pois. Muussa tapauksessa oot idiootti persereikä, jonka elämä o yhtä vauhikasta ja eeppistä ku perunalla, jossa kasvaa ituja.

"Mis mä nyt satun oleenki ni mä oon kuitenki netissä. Sieltä mut löytää. Sieltä löytää kaikki muutki."
Nonii, eli nyt nää oletat, että kaikki on AINA netissä ja kaikilla on AINA mahollisuus päästä nettiin. Ensinnäki, kettää ei edelleenkää sinänsä kiinnosta, että oot netissä. Netissä on aika saatanan paljon tavaraa jokka o mielenkiintosempia ku tommone henkisesti nilikuttava siivetön satamalokki. Toiseksi, sieltä ei löyä kaikkia muita. Itellä o ainaki kavereita, jotka ei asu facebookissa ja joita ei palijo googlettamalla löyvä. Muutenki tästä tullee lähinnä semmone kuva, että ainuat ton akan kaverit on sielä internetsissä. Demin foorumeilla tsättäilet joittenki liruliisojen ja läskien pedotrollien kans ja kutsut niitä kavereiksi. Sama ku väittäisit Jyrki Kataista lainsuojattomaksi köyhien puolustajaksi, tai Harri Ollia ylisuorittajaksi. Jos lähetää tommosta "ihmisläheistä mainosta" tekkeen nii vittu yrittäkkää ees. Tuosa mainoksessa on nimittäi vähemmä järkiä ku eukonkannossa, martina aitolehessä tai sauna beltissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti