TERVETULUA.

Olen 29-vuotias ajatteleva nuori. Vihhaan monia asioita ja se tullee teille seleväksi meleko nopiaa. Rakastan kuitenkin elämää ja perhosia. Välillä vaan maailmassa on liikaa vääryyttä, kuten huonoja mainoksia ja hittaita mummuja. Näistä kerron teille. Jos loukkaan jotakuta, niin voi mennä itteesä. Ei ole tarkoitus loukata henkilökohtaisesti, sillä olen sarkastinen ja tyhymä. Kiitos kun valitsit Slurren Teehetken. Ota siis kuppi teetä ja lue päivän kuumimmat kaltoinkohtelut. Äläkää siis ottako turhan tosissaan. Kiitos ja kierähys

lauantai 24. marraskuuta 2012

Lardan Lirdan Lii.

Pittää taas tulkita näitä tunteita vähä laulun muodossa. Tämän rallin varmaa jo tiiätteki, puin sen vaan vähä ommiin ajatuksiin.




LIRDAN LARDAN LERDAN LAA.

On sulla muodot hirviön
Daa dirlan dirlan daa
Ja viina virtaa läpi yön
Daa dirlan dirlan daa
Et ole fiksuimpia, et
Daa dirlan dirlan daa

Ja sulle maistuu leivokset
Daa dirlan dirlan daa

Ei satamassa Kantiksen

Daa dirlan dirlan daa
Näy vertaa noiden kauhujen
Daa dirlan dirlan daa
Kun tilaat, kääntyy naisten päät
Daa dirlan dirlan daa
Ja kaikki hillot häviää!

Sua eilen lähdin seuraamaan

En tiedä minne jouduinkaan
Vain kaaduin paikkaan pehmeään
Ja päätin: yöksi tähän jään!
Sain kuulla poken huutavan
Ja tunsin käden tarraavan
Potkin häntä kuontaloon
Se ideana huono on!

Mä lauloin silloin AUTTAKAA

Mä lauloin JEESUS APUA
Dirlan dirlan darlandii
Naama lyötiin parkettiin
Mä lauloin dirlan dirlandaa
Kyllä kohta kaduttaa
Dirlan darlan dirlandii

Pelko iskee nivusiin

Kun humalassa hulinoi
Ei äiti lastaan auttaa voi
Kertoo juttua ankeaa
Ja baarimikko hajoaa
Ja kun on tullut vuoro mun
Mä tilaan kossubatteryn
Ja huomenna on kuka ties
Naama lervassa ja hies

Mä laulan silloin dirlandaa

Mä laulan uutta humalaa
Karaoke täällä soi
En sitä kestää enää voi
Mä etsin uutta kantturaa
On niin kiva saalistaa

Oli ennen Slibowitz
Nyt vain vaahtoaakin Fizz

DIRLANDANADRA LARDAN LII

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti