TERVETULUA.

Olen 29-vuotias ajatteleva nuori. Vihhaan monia asioita ja se tullee teille seleväksi meleko nopiaa. Rakastan kuitenkin elämää ja perhosia. Välillä vaan maailmassa on liikaa vääryyttä, kuten huonoja mainoksia ja hittaita mummuja. Näistä kerron teille. Jos loukkaan jotakuta, niin voi mennä itteesä. Ei ole tarkoitus loukata henkilökohtaisesti, sillä olen sarkastinen ja tyhymä. Kiitos kun valitsit Slurren Teehetken. Ota siis kuppi teetä ja lue päivän kuumimmat kaltoinkohtelut. Äläkää siis ottako turhan tosissaan. Kiitos ja kierähys

sunnuntai 12. helmikuuta 2012

persesilimukkaongelmia.

http://www.youtube.com/watch?v=Gk471C1YawM

Jooooo... Elikkä AC3 comfort persereikävoije. Ei siinä mittää, on ihimisillä varmasti ongelmia silläki departmentillä, mutta tuo mainos aivan helevetin vammane ja ankia. Meikäpä voi kertua mitä nuo ihimiset tuossa ajattellee. Se akka, joka raapii persettä puuhu, ajattellee että AH TAIVAALLISTA. Vieresä koiraa taluttava mies on kauhuissaan, aattelee, että "mää en nähäny mittää, mää en nähäny mittää..", askeliaki oikee kiihyttää. Ja sitteku nuo helevetin persevaivaset näkkee toisesa, nii mies aattelee, että "Aaa, täälähä näkkee tuttuja!" ja nainen "Jaa se o serkkupojallaki perssilimä verillä!" oikee leviä hymy molemmilla. TEENNÄINEN JA VITUN PASKA MAINOS, EI TUOMMOSIA TUOTTEITA VOI MAINOSTAA SAMALLA TAVALLA KU JOTTAI MUMMON MUUSIA TAI SIIVOUSTUOTTEITA. TÄSSÄ ON KYSE NYT PALJON PYHEMMÄSTÄ ASIASTA. Hirviää katottavvaa saatana.Oikee siis mielissää astuu ulos apteekista, nyt on salavat taskussa. Voi ristuksen autokorjaamo

1 kommentti:

  1. meikä lukkee täällä näitä vanahoja juttuja ja nauran veet silimissä. kohta herrää kersat ku tyrskin. oon itekki miettiny että mikä on se oletettu kohderyhmä puolen yön jälkeen ku kaikki mainokset on ripuli/peräaukko/visvasyylä/kynsisieni/hiivatulehus/emätinpuikko-linjaa. t. kutri-sue

    VastaaPoista